środa, 19 listopada 2008

Więc kamieniem nie bądź mi...

Wysłuchaj mojej pieśni Panie,
do Ciebie wznoszę dzisiaj głos.
Ty jesteś wszędzie, wszystkim jesteś Ty,
lecz kamieniem nie bądź mi.

Do Ciebie pieśnią wołam Panie,
bo ponoć wszystko możesz dać,
więc błagam daj mi szansę jeszcze raz,
daj mi ją ostatni raz.

Wystarczy abyś skinął ręką,
wystarczy jedna Twoja myśl,
a zacznę życie swoje jeszcze raz,
więc o boski błagam gest.

Do Ciebie pieśń tę wznoszę Panie,
czy słyszysz mój błagalny głos?
Raz jeszcze daj mi od początku iść,
daj mi życie jeszcze raz.

Już nie zmarnuję ani chwili,
bo dni straconych gorycz znam,
więc błagam daj mi szansę jeszcze raz,
daj mi ją ostatni raz.

A jeśli życia dać nie możesz,
to spraw bym przeżył jeszcze raz
tę miłość, która już wygasła w nas,
spraw bym ją przeżył jeszcze raz.

Do Ciebie pieśnią wołam Panie,
do Ciebie wznoszę dzisiaj głos.
Ty chlebem, ptakiem, słońcem możesz być,
więc kamieniem nie bądź mi.


TADEUSZ NALEPA - MODLITWA


13 komentarzy:

A&A Fashion Shop pisze...

no i stalo sie... znowu doprowadzasz do rzezcy juz dla mnie zapomnianych ... ide do kosciola sie pomodlic :)

Linka pisze...

pokazać drogę..?:)

A&A Fashion Shop pisze...

Lineczko, moje drugie spotkanie z sl-owym przyjacielem bylo tak bardzo ciekawe , ze nie bylam wstanie wymyslec nic innego tylko zaciagnelam ow osobe i Goske i jej corke do kosciola ... Przezycie dlanich wspaniale , dla mnie tylko moment gdy wychodzilismy i nagle Gosiaczka komorka wydarla sie z torebki ...,, jezuuuuuuuu, zakochalem sieeeeeeee... myslalam , ze sie skoncze ale to byl omen ja to juz dzis wiem :PP

Linka pisze...

;))))
Czyli jednak sabat czarownic.

A&A Fashion Shop pisze...

sabat czy nie sabat , ale wyobraz sobie, jak bylo ,,wspamniale'' jesli zabralam ich do kosciola :)))

Daro Spitteler pisze...

yyy
Info do Linki:
Poprawione :D
wiesz ocb :D

Linka pisze...

haha fajnie. Bo bardzo niejasne było, lepiej się będzie czytało :D

Og pisze...

Może głupio pytam ale...
Czy w tej piosence chodzi o modlitwę do Urzędu Skarbowego? ;P

Linka pisze...

tak Ogier, dokładnie.
Branoc :D

Og pisze...

Ha! Zakład że do tej pory jeszcze nikt na to nie wpadł? ;P

bry :)

Linka pisze...

wygrywasz w każdej kategorii.
Chyba jesteś najlepszy :)

Og pisze...

Dedykacji dla Lineczki :>

http://www.youtube.com/watch?v=bi0s19M2mN4

Linka pisze...

dedykacja dla oga
http://www.youtube.com/watch?v=HeyX1H3HTVQ