niedziela, 2 listopada 2008

Nowy post na blogu.

S. mi dzisiaj powiedział, że blogując wciąż się o coś rzucam.
Nie dotknęło mnie to bo nie zrobiłam jeszcze żadnej rzeczy do której S. by nie miał jakiś wątów. Tak jest, tak było tak zostać musi :D
Mnie bardziej przeraża fakt, że nie wiem o czym dzisiaj napisać.
Praca pseudonaukowa wypróżniła mnie z literek zupełnie,a jakoś mam potrzebę tutaj coś szepnąć. U. z SZ. kłócą się o wartości wirtualne gdzieś na drugim końcu Polski, niewiarygodne ale oni chcą w tym temacie się doktoryzować.
G. ogłada z K. jakiś film. J2 pewnie awatarka w grze przebiera.
B. pije bo przyjaciel z Irlandii przyjechał.
Ja mam jakieś mętne zakończenie dnia.
Ogier mi poprawia humor, opowiada jakieś bzdury.

"Ogier:ja myślę, że to rodzi się wielkie uczucie :D Ogier:coś potężnego i nie do ogarnięcia przez umysł zwykłego śmiertelnika ja:aha .Ogier: może za jakiś czas urodzisz dzieciaka :D. Linka zniewolona :D i uziemiona ;)ja:
ja:a kto tatą?Ogier: no ja naturalnie"


Zastanawiam sie czy facetom wymyślanie na poczekaniu takich idiotyzmów sprawia jakąś przyjemność.
Rany, nawet na puentę tego posta/tu nie mam pomysłu. Nic, nadrobię piosenką.

Dobranoc :)


96 komentarzy:

Og pisze...

Lineczko-o-o, to nie jest kwestia przyjemności.
To kwestia tego z kim się rozmawia :]

Linka pisze...

proszę rozwinąć wypowiedź:)

Og pisze...

Ładniej poproś :)

A&A Fashion Shop pisze...

no tirli tirli , napisala co napisala mala nasza Lineczka , ale czyzby zaczely sie wpisy LoGow na posicie pani raperki :PPP ??????

Og pisze...

To tak jak z modą na kicz i plastik kilkanaście lat temu. Szybko minie a potem wszyscy będą się z tego śmiać ;P

Linka pisze...

heh, a Aga jest naszą Madonną:)

Og pisze...

Upadłą ;P

A&A Fashion Shop pisze...

uwazaj mistrzu , abym nie poprosila o pomoc w podniesieniu upadlej madonny ... I troche wiecej szacuneczku , zycze w wypowiedziach mlody cz,lowieku ...

Linka pisze...

Ooo będzie dym :)

Og pisze...

No wreszcie ktoś nazwał mnie młodym :D
Dziękuję :)))

A&A Fashion Shop pisze...

no !!!

Og pisze...

Życie jest kurde piękne! :D

Linka pisze...

No Aga, jednak całkiem dobrze idzie Ci wciskanie się w kolejkę :)

A&A Fashion Shop pisze...

wyobraz sobie , ze mnie wasze kolejeczki nie nie i jeszcze raz NIE obchodza :)))aby znowu nie bylo placzu :)

Linka pisze...

O mamo.......
nie będzie płaczu bo i powodów nie będzie.
Zmądrzałam już :)

Og pisze...

Drogie Panie,
A może tak... po ciasteczku? ^^

A&A Fashion Shop pisze...

ja tylko mowie, tak jak zawsze mowie kiedy czuje ze bedzie placz ... Ciasteczko zje sobie pan sam :)

Og pisze...

Droga Panno Agnieszko,
Musi Pani wiedzieć że przepadam za towarzystwem które nie podjada mi ciasteczek :>
Ja dla Was wszystko ale od ciasteczek z daleka bo "kilim" ;P

A&A Fashion Shop pisze...

Progi Panie O... , panskie ciasteczka ,nie interesuja mnie w zadnym stopniu , z pewnoscia jest pan, tatusiem malego brzdaca i podjada panu , zona i dziecko te smakolyki (dlatego stal sie pan tak pazernym zwierzeciem na slodycze :PP ) zapewniam pana ja nie podjadam... wiec moze pas spac spokojnie ,panskie ciasteczka sa bezpieczne :)PS: aby kogos zabic , trzeba byc sam gotowy na smierc ... pozdrawiam ciasteczka :)

Og pisze...

Panno Agnieszko,
Pani zapewnienia przypomniały mi przypadek pewnej osoby z mojego otoczenia która zarzekała się że coli nie pije.
Niestety okazało się że podczas ostatniej wizyty wyżłopała mi 3 puszki i to prosto z lodówki.
Zresztą już starożytni Eskimosi wiedzieli że im ktoś bardziej się zarzeka że nie podjada, tym większe prawdopodobieństwo że ktoś taki dobierze się do wafelków w czekoladowej polewie, przekładanego masą kakaową.
Bujać to my a nie nas, Wasza Czcigodność :]

A&A Fashion Shop pisze...

Przemadrzaly panie O...Moja torebeczka , ktora zawsze mam oprzy sobie jest wyposarzona w sesamki, biala czekolade, oraz mietowa nitke do pielegnacji moich zebow ... Nie lubie niestety czekoladowych wafeleczkow, nie nawidze masy kakaowej...uwielbiam toffi z makiem , jesli chodzi o lody tylko i wylacznie ,,malaga'' wiec te wafelki moze pan sobie wsadzic hahahah Dobranoc zycze milej nocy .

Linka pisze...

Witamy serdecznie w cukierni u Linki
:)

Og pisze...

Sezamki, biała czekolada, miętowa nitka do pielęgnacji zębów, toffi z makiem no i lody wyłącznie o smaku malagi...
Nie wiem czy mogę zapytać ale...
Hm...
Czy Pani jest ze Stanów? ;P

PS. Spora ta Pani "torebeczka" ;P

A&A Fashion Shop pisze...

nie, stanow nie lubie, dlaczego? tak do konca sama nie wiem ... nie lubie tez miejsca w ktoram zyje , chodz to juz kwestyjka przyzwyczajenia...Cos czuje ,ze jest pan osoba ktora wywoluje u mnie reakcje na NIE!!! Hmmm jakos za duzo nie lubie tego , czy tego ... ale jedno wiem :) ...ja vol ich liebe alcohol!

Og pisze...

"Coś czuje ,ze jest pan osoba która wywołuje u mnie reakcje na NIE!!! "

Bardzo możliwe, Panno Agnieszko :)
Ale póki u żadnego z nas nie wywołuje to bezsenności, tudzież moczeń nocnych, nie sądzę by którekolwiek miało się tym przejmować ;)
Upojnych chwil życzę :)

Linka pisze...

Oh, nie będzie miłości?:)

A&A Fashion Shop pisze...

uuu bezsennosc , nie w pana przypadku ... Nocne moczenia juz z tego wyroslam ... Lineczko nie ma milosci i nie bedzie :) bo nigdy nie bylo takiego zalozenia ...

Og pisze...

I wszyscy zadowoleni ;P
Jak mniemam ;P

Linka pisze...

Ogier, stwierdzam prawie , że publicznie, Aga Cię nie lubi :D

Og pisze...

Noooom :>
W końcu jakaś odmiana ;P

A&A Fashion Shop pisze...

no co za uparty czlowiek... musi miec ostatnie slowo grrrrrrrr tak to nie bezdie :P

Og pisze...

A to dopiero pierwsza z moich zalet ;P

Linka pisze...

dobijecie do 50-ciu komentów?

Og pisze...

Pewnie.
Jeśli tylko Pannie Agnieszce wystarczy alkoholu a mnie wafli w czekoladzie.

A&A Fashion Shop pisze...

Drogi Panie O.... o to prosze sie nie martwic , nie ma nie bylo i nie bezdie takiego momentu aby mi zabraklo alkoholu... z innych rzeczy owszem , ale nie alkoholu hahahah

A&A Fashion Shop pisze...

ps: odnosnie ... lubie - nie lubie
aby kogos lubic albo nie lubic , trzeba go odrobine poznac :) Niestety moj czas na poznawanie przepadl ... wiec ustosunkujmy sie tylko i wylacznie do pisania i odpowiadania bez uzywania jakich kolwiek okreslen i definicji , klimatow pomiedzy Panem O.. a Pania AA Bo na panne tez sie Pan juz spoznil Drogi Panie O...

Linka pisze...

dajecie, jeszcze tylko 13.

A&A Fashion Shop pisze...

H

Og pisze...

Pani czy panna...
Ja w zasadzie różnicy nie widzę :]

A&A Fashion Shop pisze...

Linus :) moja mala madralo :)

Og pisze...

I znowu zburzyłem harmonię wypowiedzi Pani AA ;P

A&A Fashion Shop pisze...

a panu juz podziekujemy na tym poscie :P

A&A Fashion Shop pisze...

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr no facet straszyn hahahaah pogryze zaraz grrrrr

Og pisze...

A tak przy okazji... ;P
Nie spodziewałem się po Pani pójścia aż na taką łatwiznę :D

A&A Fashion Shop pisze...

przerwal mi pan wypowiedz , ta zn iewaga nie jest do naprawienia ... foch !!!

A&A Fashion Shop pisze...

Drogi Pnaie O... to sie panu tylko tak zdaje , zmeczenie to nie latwizna ...

Linka pisze...

dobrze się bawicie?
Może do setki?

Og pisze...

I tak to właśnie z paniami jest.
Jak wyjątkowa by nie była i tak całe zamieszanie sprowadzi do jednego mianownika - foch XD

Bardzo Panią, Pani Agnieszko przepraszam.
Miętową niteczkę również :>

A&A Fashion Shop pisze...

hahahahahahaha Foch z przytupem :) Zycze milych emocji jeszcze na dzisiejsza noc , oraz slodkich snow :))) Dobranoc Panie O ...

A&A Fashion Shop pisze...

Linka , zlitowac bys sie mogla ja wstaje o 6 rano Kochanie od piatku wycine ci 200 chcesz :))

Linka pisze...

nie poddawaj się Aga. Z tego będzie miłość, że hej.

A&A Fashion Shop pisze...

a co to jest ?

Og pisze...

"Życzę miłych emocji jeszcze na dzisiejszą noc, oraz słodkich snów :))) Dobranoc Panie O..."

To zależy czy pozwoli mi Pani spać dziś z brzegu.
Bo do ściany nienawidzę :P

A&A Fashion Shop pisze...

og.. powtarzasz sie skarbie

Linka pisze...

Og powtarzasz się skarbie :)

cytrynka pisze...

Og powtarzasz sie skarbie:)

A&A Fashion Shop pisze...

hahahaha nie mam sciany drogi panie :)) wiec moze, sobie pan wybrac albo od strony okna , gdzie sadze ze panu tylke zmarznie bo okno musi byc otwarte :) od strony dzwi nie radze rowniez , gdyz bezdie na pana skakal moj pies morderca...

Og pisze...

Wolę powtórzyć się jeszcze sto razy niż spędzić jedną noc śpiąc przy ścianie :]
Drogie Panie ;P

A&A Fashion Shop pisze...

spac? no takiej wrzuty to jeszzce nie dostalam :PPP

Og pisze...

Zmęczony jestem ;P
Ale Waćpanna się nie martwi. W długi weekend nadrobimy ;P

A&A Fashion Shop pisze...

u pna O.. dlugi u mnie normalny jak zawsze .... zadnych swiatecznych dni :(((

Og pisze...

No cóż. Tak właśnie czułem że Pani z Ameryki ;)

A&A Fashion Shop pisze...

nie nie jestem , mieszkam w poganskim kraju :)

Og pisze...

Ojej. Czyżby w RPA? :D

A&A Fashion Shop pisze...

hahaahahahah . nie !!!!!!! Niemcy
a teraz juz nic nie dopisze , o 6 rano musze wstac :(((( papa O....

Og pisze...

Czy może w Hanowerze?
Średnio tam ładnie :>

Branoc, Pani AA :)

Linka pisze...

jeszcze 24 !

Og pisze...

Linka, może dokończymy razem? ;P

A&A Fashion Shop pisze...

hahahahaha Linka wymieklas ? LoL

A&A Fashion Shop pisze...

Dzien dobry , zycze milego dzionka :) Linka dawaj jakiegos wesolego posta bo sie odmelduje z tego bloga :PP

Og pisze...

Linka wymiękła ale ja mogę jakby co ;P

A&A Fashion Shop pisze...

moze Pan? Pnie O... no cos takiego hahahah

Og pisze...

Jednak zawsze można liczyć na to, że Pani Agnieszka dowcip wyłapie ;P

Linka pisze...

Hmm
Linka zamknęła cukiernie i otworzyła
agencje matrymonialną o nazwie
"kto sie lubi ten się czubi".

A&A Fashion Shop pisze...

ktos mi kiedys powiedzial , byla to bardzo madra osoba jak na swoj mlody wiek ,Agnieszka wylapujesz slabe ogniwa ....nie wsponmniala jednak o dowcipach :P a tak na powaznie Lineczko uwielbiam Twojego bloga:))))))

Linka pisze...

hehehe:)
:*

A&A Fashion Shop pisze...

ps: LInus skarbie , odnosnie twojego komentarzyka :)) Wczoraj poprosilam G.. aby pomogla mi napisac obloszenie matrymonialne , zastrzeglam jednak , ze musi byc to sama prawda :(( Po sekundzie stwierdzilysmy , ze nie ma samobojcow ktorzy czytaja ogloszenia matrymonialne , wiec temat zamknelam:)

Linka pisze...

sama prawda?
wariatka

Og pisze...

Osz qrde. Wypadłem z obiegu ;P

A&A Fashion Shop pisze...

...to nie nowosc , przy nas zawsze ktos wypada z gry:)))t taki jakis dziwny Omen:PP

Og pisze...

Nom. Klątwa taka, pech może. Coś jak kobieta na pokładzie ;P

A&A Fashion Shop pisze...

ohhhhhhhhhhh prosze Pana , teraz to troszke sie pan zagalopowal:) ale wybaczam :)

Og pisze...

Przy Pani droga Pani, staram się nie tracić kontroli więc moja poprzednia wypowiedź była mocno celowa i raczej nie przesadzona :>

A&A Fashion Shop pisze...

to bardzo dobrze , popieram przy mnie nie mozna tracic kontroli wrecz sie zabrania utraty kontorli... wiec jak pan kiedykolwiek poczuje , ze moglby pan ja stracic prosze uciekac jak najdalej drobi Panie O...:)))))
brak kontroli , to rzecz ktorej sie boje najbarzdie grrrrr

Og pisze...

Niby wszystko się zgadza ale tak naprawdę nie jestem pewien kto musiałby uciekać w przypadku mojej niepoczytalności :D

A&A Fashion Shop pisze...

hmmm , musze przyznac naprawde dobre pytanie dobre pytanie ... problem w tym , ze ja nie uciekam doprowadzam ludzi do ucieczki :))) wiec zostaje opcja tylko i wylacznie jedna :))) Niech sie Pan trzyma na bacznosci :))) bo bedzie aua :))) A teraz , zycze jeszce milego biegania po blogach , i innych ciekawych rzeczy ... umieram ze zmeczenia Dobranoc Panie O...

Og pisze...

Opowiadasz Waćpanna :)
Osobiście jestem zbyt leniwy by przed kimkolwiek uciekać więc jeśli już, to szanowna Pani musiałaby mnie własnoręcznie do miejsca przeznaczenia przenieść.
A ewentualne kuku czasami odnosi skutek zupełnie odwrotny do zamierzonego :>
Proszę więc mieć się na baczności i wyspać się.
Bo nie wiadomo jaki ciężar będzie Pani Agnieszka musiała jutro dźwigać ;)

A&A Fashion Shop pisze...

hahaha , jest Pan Panie O... nieznosny !!! za wszelka cene chce miec pan ostatnie slowo ... a to juz dla mnie jak mala wojan bo ostatnie slowo , zawsze nalezalo do mnie :PPP

Og pisze...

Pani Agnieszka tak się nie troska albowiem wielkimi krokami zbliża się dzień, kiedy tak Pani jak owa szacowna stronica od gadulstwa mojego odpocznie :)
A wtedy będzie płacz i zgrzytanie zębów bo takiej pustki uroczej Pani żadna kiecka ani nowy, wyszukany skin nie wypełni :>

A&A Fashion Shop pisze...

hohoho.... prosze sobie wyobrazic , ze skin ani kiecka na sl , nie jest mi juz potrzebna do otarcia lez jakichkolwiek ... zreszta nigdy nie byly mi potrzebne ...moje sl przygody skupiaja sie tylko i wylacznie na wejsciu rozliczeniu ludzi i wyjsciu:))) czas zalogowania nie trwa wiecej niz trzy minuty wiec tu o zakupach nie ma mowy... swoje lzy ocieram codziennie w mala poduszeczke ktora nieodstepuje mnie w nocy :)))) jesli jednak przyjdzie taki dzien iz poczuje pustke ... to sie pan o tym nigdy nie dowie drogi Pnaie O...
DOBRANOC !!!

Og pisze...

Jak zwykle ma Pani rację. Ostatnio byłem nawet świadkiem owych zacnych "trzech minut" ;P
Zadziwiające jak to się kobiecie potrafi czasoprzestrzeń samoczynnie zakrzywić ;P
Dobranoc, Pani Allstar :)
Pozwolę sobie jeszcze bezczelnie zagarnąć tylko dla siebie napisanie setnego komentarza pod tym postem.
Tak, wiem. Wybacza mi Pani :>
Z góry dziękuję ^^
Dobranoc ;P

A&A Fashion Shop pisze...

grrrrrrrr Foch!!!

Og pisze...

Jeszcze trochę i tylko dzięki Pani, zupełnie się na te fochy znieczulę ;P

Linka pisze...

HooooOOOOooo brawo !
Osiągnęliśmy setkę.
Koniec głupich gadek !

A&A Fashion Shop pisze...

wedle , zyczenia chodz z tym wykrzyknikiem to chyba rozkaz :) wiec zakonczylam , JA osobiscie juz glupie gadki ;))) obiecje to ostatni wpis :))))) a jak zatesknisz to wiesz gdzie mnie znalesc mala :)))pozdro dla Pana O... pomimo wszystko bylo milo:)

Linka pisze...

O nie !
Nie wolno !