poniedziałek, 24 listopada 2008

Ankieta Ogierowa.

Wy tacy i owacy!

Czas na głosowanie w mojej kretyńskiej ankiecie upłynął.
Wyniki.
Bardzo serdecznie Wam dziękuje za to, że oddaliście mojego bloga Ogiemu!
41% stwierdziło, że miło by było gdyby Og przejął linkowy pamiętnik.
Obrażam się na Was kompletnie, ostatecznie i dozgonnie !
Nawet nie pociesza mnie fakt, że 25 % spośród Was stwierdziło, że Og jest chyba jakimś nieznanym ogrem.
Odeszłabym, jednym kliknięciem !
Gdybym tylko miała jakiś honor....a że nie mam go, jedynie miewam - nowa prawie,
że o badawczo-naukowym znaczeniu ankieta już za moment:)

Ech, z dedykacją dla Ogiego, który nadal będzie w ilościach przerażających komentował posty linkowego autorstwa.

.

5 komentarzy:

Og pisze...

Pozdrawiam wszystkie fanki, Linkę, Agę, Kapitana i wszystkich którzy nie pomogli wygrać mi tej ankiety ;P
Kij Wam w... mrowisko ;P
Weeeee are the chaaaaampioooons!!! ;P

Linka pisze...

No to teraz se czytajcie, chcieliście to macie. . .

A&A Fashion Shop pisze...

przysiegam , ze pialam trzhy minuty lene wiem c Libn ka pamiertaj kij wam w sere czy sra,,, nie wazne ja jestem zawsze przy tobie ,,,, ,lol nue wikdze na oczy yyxxxxxxxxxxxxxxx

Og pisze...

Aguś, ale Ty się tak nie przemęczaj. Przecież od czasu do czasu mogę Cię przy Lince zmienić ;P

Linka pisze...

hahaha bezczelny!