środa, 5 listopada 2008

Poranne buhaha.

Wielu moich znajomych, jak i ja zaczyna dzień od czegoś co zwie się Bash.
To naprawdę fajny uśmiech do porannej kawy.
Bash to cytaciki z przeróżnej maści komunikatorów internetowych.
Początkiem portalu był jednak, tajemniczo dla mnie brzmiący IRC.
Skarbnica rozmówek głupich i mniej głupich.
Każdy z nas pamięta pewnie wiele własnych rozmów na różnych gadulcach z, których wychodziła jakaś śmieszna popielinka.
Ja lubię np. tą:

[2008/08/11 5:43] Ella : salut ^^ [5:43] Linka: slut :)
Linka: OOo, sorry, salut ;/

Bash to skarbnica pomyłek i debili. Tysiące lepszych i gorszych pogawędek.
Jasne, że część z nich jest spreparowana ale wolę wierzyć, że tak nie jest.
Cytaty można oceniać, w ten sposób zostaje wyłoniona lista "bash top".
Bywa, że wpierw przeczytamy dziesięć totalnie nudnych ale dla tych perełek warto się poświęcić..


kasia -czesc, kasia jestem, poklikamy?
alex -mało chętnie
kasia -a dlaczego?
alex -właśnie sie dowiedziałem że wyrzucili mnie ze studiów, pokłóciłem się z dziewczyną którą kocham i rozbiłem nasz związek z którym wiązałem duże nadzieje na przyszłośc i ogólnie świat mi się wali na głowę.
kasia -aha :)
kasia- masz może zdjęcie?
_____________________________

amanda99 - siemaaa, z kad klikaci??????
Loki -z tond
ramirez -z tamtond
Vesuvio -Ze wszond.
Dis -Z nienacka
bercik - Z komputra
amanda99- dziwne miasta
amanda99 -to nie ma rzadnych ziomkuw z wawy????
_________________________________


kreks -ale jestem brzydki
wojt -a ja jestem za gruby :(
noisy -nobody is perfect...
nobody -thx :)
__________________________________
UWAGA NIECENZURALNY ALE MóJ UKOCHANY :P

dan - ty penisei
dan - pensie*
dan -pesni
dan -peniesie
dan -KURWA! ty chuju

Więcej na samym BASHU oczywiście.

Ps. Jeszcze coś w temacie. Dorosłych zapraszam na bloga z cytatami pewnej dziewczynki, lubiącej ostre rozmowy...


Przed państwem Minerwa....



Dedicated Jacek Sz.

6 komentarzy:

Uzi Boa pisze...

Basha kocham, ale tam SLa nie chcą. Pewnie dlatego swojego czasu Morri zrobiła naszą wersję Basha - http://slash.ugu.pl/

Czas podsyłać jej logi :)

Linka pisze...

z logami do Agi:)
Już zlookałam zresztą :)

Anonimowy pisze...

Często czytam Basha ale mam wrażenie, że w ostatnim czasie jego poziom odrobinę spadł.

Og pisze...

Albo zwyczajnie Ci się opatrzył.
Nie można bez końca czytać o tym samym ;)

Linka pisze...

heh, Anetka , ja mam podobne wrażenie.
A może jednak Og ma rację.. ciężko powiedzieć :)

Anemysk Karu pisze...

Ja nigdy nie mialam czasu zagladnac tam, ale pod wplywem tego posta luknelam. Dawno sie tak nie usmialam... NA GLOS W PRACY :P potem troche bylo tlumaczenia sie, no cozzzz