niedziela, 14 grudnia 2008

Uwolnij swój umysł

Matko jedyna, Sqlu mój, coś mi zrobił, w kolejny nałóg wpędził!
Dał mi S. niepozornego linka, mówiąc "łap, pani detektyw".
Otworzyłam i czytam

"Wszystko co musisz zrobić to dostać sią do kolejnej strony.
Osiagnąć możesz to tylko poprzez zmianę URL'a odpowiednim wyrazem.
Skąd wziąć odpowiedni wyraz? Na tym właśnie polega cała zabawa.
Na podstawie wskazówek zawartych w tytule strony, w źródle strony, nazwie obrazka czy na samym obrazku (i jeszcze w kilku innych miejscach) sam musisz dojść do tego co to za wyraz. Nie stosuj dużych liter, jeśli rozwiązaniem jest kilka wyrazów wpisz je jako jeden ciąg liter - nie oddzielaj ich spacją czy jakimiś innymi znakami (chyba ze w ciągu liter zawarte są jakieś znaki). O numerze levelu mówi liczba w lewym górnym rogu obrazka.
Wskazane jest używanie przeglądarki Internet Explorer.
Powodzenia!"

Mysterious Pron to zjawisko naprawdę wyjątkowe. Autor gry nakazuje "uwolnić swój umysł" poprzez rozwiązywanie przeróżnych zagadek. Trochę matematyki, trochę wiedzy ogólnej, najwięcej googlowania. I właśnie umiejętność skutecznego przeszukiwania internetu jest tutaj priorytetową:) Pół dnia spędziłyśmy z U. porównując systemy matematyczne, przegrzebując biografię Tiny Turner, odszyfrowywując znaki podobne do arabskich. Genialna zabawa! Na chwile obecną doszłyśmy do etapu nr.9, mózgi odmówiły posłuszeństwa, zrobiłyśmy przerwę na życie. S. poinformował mnie, że etapów jest 100, więc częstych wpisów na blogu proszę się nie spodziewać. Dla tych których tym postem niechcący wkręciłam link do forum z podpowiedziami, jeśli już nie wystarczy Wam sił.

Uwolnijcie swoje umysły...

1 komentarz:

Og pisze...

Fajnie ^^