wtorek, 23 grudnia 2008

No to ja też Wam złożę życzenia :)

/me zgrzana i opętana chłodnym powietrzem przybiegła do komputera i krzyknęła...

WESOŁYCH ŚWIĄT dla was wszystkich! Niech was Bóg trzyma w swojej opiece,
a tych, którzy w Niego nie wierzą, niech trzyma w opiece dobry los,
a tych którzy w przeznaczenie nie wierzą, niech prowadzą tylko ich własne, najlepsze myśli,
a tymi, którzy w nic już nie wierzą będę opiekowała się JA:p

Świąteczny buziak dla wirtualnych czytelników, przyjaciół, znajomych, przypadkowych gości, którzy w google search wpisali np. "dobry los" i wylądowali na moim blogu.
Linka.

W prezencie dla Was genialny aranż Adama Sztaby w wykonaniu, z pewnych powodu bardzo mi bliskiego zespołu (:*)....

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Pati jak zwykle świetna, :)

A&A Fashion Shop pisze...

:))))))))))) wspaniale, Kochanie ja sie zaliczam do tej ostatniej czesci nie wierzacych w nic :) ale to sie dzieje tylko jak mamy depreche ... jutro bede wierzyc we wszystko i w prawie wszystkich ... Dziekuje za wspaniale zyczenia i wzajemnie Kochana :*

Anonimowy pisze...

Lineczko, Tobie i Twojej rodzinie również. SPOKOJNYCH świąt;/
Tęsknimy za Tobą bardzo mocno, jak będziesz w końcu "wolniejsza" musisz przyjechać.
Sto buziaków Korfanciaki:*

Linka pisze...

Tomek:)))
Agus, czyli ja sie muszę Toba zająć:)
Buziak.
Uuuu brygada, zjawie się aj promis!

Og pisze...

Najlepszego!
Hej ho, hej ho ;)

Linka pisze...

dzięki Oguś:)

Anonimowy pisze...

Kochanie Tobie jak najwięcej wszystkiego czego tylko Twoja śliczna główka sobie zamarzy :D

Ty wiesz kto ...

Linka pisze...

Tylko się domyślam:P
Uśmiechu :)