czwartek, 11 grudnia 2008

Autopieprzenie

„Bo jeśli odpuścicie ludziom ich przewinienia, odpuści i wam Ojciec wasz niebieski.
A jeśli nie odpuścicie ludziom, i Ojciec wasz nie odpuści wam przewinień waszych.” -
MAT. 6,14-15 (BW)

"4 Szatan reprezentuje przychylność dla tych, którzy na to zasługują, zamiast marnowania miłości na niewdzięczników.
5 Szatan reprezentuje zemstę zamiast nadstawiania drugiego policzka!"-
Dziewięć Twierdzeń Satanizmu według Antona Szandora Laveya.


I co tu robić:)

Ponoć trudne jest wybaczanie, nawet gdy wybaczyć się chce. Każdy z nas to wie ( nie czuję, że rymuję).
Jednak co zrobić gdy chce się wybaczyć mimo, że ma się świadomość, że się nie powinno?
Wybaczenie kusi, potrafi ściągnąć z nas męczący balast. W jakiś sposób nas oczyścić.
Dać taki naiwny spokój ducha, a czasami nawet wymownie przemilczane "więcej".
Sama już nie wiem czy jestem mściwa. Zawsze myślałam, że tak, że zemsta na zimno potrafi podnieść na duchu, wyprostować skrzywione poczucie własnej wartości.
Kiedyś wyczekiwany moment , okazja, sytuacja do zemsty idealnej nadeszła.
Co zrobiłam? Uciekłam. Uciekłam sobie w przebaczenie. Jak tchórz.
Tak dużo o tym myślałam, tak czekałam aż przyjdzie wymarzona chwila.
Okazałam się słaba, a za tą słabość podejrzewam znów przyjdzie mi zapłacić.
Zaczęłam się zastanawiać czy umiejętność wybaczenia jest dobrocią serca czy słabością charakteru. Smutny wniosek mnie dzisiaj dopadł, przygnębił, sprowokował do ponownego przemyślenia samej siebie.
Nie jestem silna. Załamująca świadomość.


A2., pamiętasz tą piosenkę? Od razu przepraszam, że Ci to przypomniałam :)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

"Często nienawiść sama sobie zadaje rany". — John Ronald Reuel Tolkien, Władca pierścieni. Dwie Wieże.

A&A Fashion Shop pisze...

Wiesz , ze cie uwielbiam ? Powodujesz moj wybuch smiechu , sprawiasz , ze ten swiat staje sie tak glupio smieszny i nie trzeba sie nim przejmowac ... I uwielbiam cie za to , ze teraz przepraszasz za to nagranie bo wiesz , bo znasz mnie i wiesz, ze spowodowalas lzy ... Ale powiem Ci cos o przebaczeniu,Bardzo , bardzo dawno temu byla mala ksiezniczka ktorej serce skradl maly krolewicz. Po wielu miesiacach burzliwej namietnosci wypelnianej iluzja i po tak zmikomych chwilach czegos realnego rozpadla sie cienka lic ich wymyslonego w snach zwiasku...
Hmmm trudno powiedziec , czy powodem byla jego wina , jednak nie bylo wyjasnienia. Nigdy nie bylo i nie bedzie bo ona przebaczyla. Ale nie po krotkim czasie ,trwalo to wiele tez ciezkich miesiecy , ale stalo sie a dlaczego ?
NIe dlatego, ze wyjasnili sobie co sie stalo . To przyszlo nagle nie ona chciala wybaczyc nie ona chciala zapomniec to stalo sie w jej podswiadomosci . Ciezkie przewinienia w obec nas naszych bliznich nie sa do przebaczenia przez nas samych , zadko staje sie tak , ze robimy to swiadomie... Jednak przychodzi dzien , ze stajemy w gronie bliskich i mowimy : mnie juz to nie interesuje , przebaczylam zapomnialam ... Nie klamiemy, my to naprawde czujemy i wierzymy , ze tak jest !!!
jednak zranione serce , urazona ambicja , i cieplo ktore bylo ugaszone kublem wody nigdy nie przeminie ... Dzis teraz wlasnie mi to uswiadomilas Kochana Lineczko wlasnie tym nagraniem !!!

A&A Fashion Shop pisze...

ps:http://de.youtube.com/watch?v=NDUvJrrAPyI pamietaj , nie jestes sama

Anonimowy pisze...

Linuś to wszystko brzmi jakoś dziwnie , co jest grane?

Linka pisze...

wszystko ze mną w porządku:)
Nie wiem o co Wam chodzi:)
Pozdrawiam.