środa, 29 października 2008

Hjuston mamy problem..

A2. mnie zupełnie rozbroiła.
To jest, zawsze mnie rozbrajała.
Tym razem rozbroiła mnie trwale.
Zupełnie niedawno stwierdziła, że wirtualne znajomości to największa lipa z lip,
i okay, mądry wniosek po dwóch latach takiej zabawy i zdecydowanego nadużywania internetowego medium.
Jednak A2 ma coś takiego w sobie, że wszystko co robi musi odpowiednio,
kolorowo zamanifestować.
No więc jak wirtual okazał się niewiernym kumplem to A2 zrobiła mu na złość i otworzyła bloga tematycznego.
Tytuł:
"Nawet pisząc będziesz oceniony",
Temat:
Zapisy wirtualnych rozmów A2 z różnymi osobami.
Dla wtajemniczonych magiczne słowo - LOGI.
Tak, tak, będą płacze i zgrzytania zębami.
Tylko czekać aż U. w komentarzach zaznaczy, że to NIELEGALNE !
Myślę, że blog autorstwa A2 będzie interesujący tylko dla części z Was ( ale za to jak interesujący).
Dla innych zupełnie niejasny.
Good Luck A2, zniszcz nas wszystkich ! :)

Blog A2

ps: tak, blog jest różowy.

A teraz przed Państwem...

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nowa notka!
Jakże się cieszę ;P

Linka pisze...

hehe, Og, teraz czekam na 30 komentarzy.
Uff, 28;)

A&A Fashion Shop pisze...

Czy poleje sie krew ...tego nie moge uniknac ani zapewnic iz ktos z czytajacych pozna swoje logi i ,,stwierdzi to chamstwo z jej strony'' nie koniecznie prowadzone rozmowy ze mna sama , mam juz wiele notatek z trzeciej reki :)Moge obiecac tylko,ze bede sie starac abysmy wszyscy zamyslili sie, chodzby na krotka chwile i zastanowili, czy to MY czy jednak Secondlife nas zmienia a w podswiadomosci nawet tego nie odczowany. Jestem czlwiekiem i widze SL-owe Avatary jako ludzi , zywych ,myslacych ,czujacych nie zmienia to jednak faktu , ze cos sie z nami dzieje na sl cos nami kieruje jakas odrebna sila abysmy odczuwali tak anie inaczej i przy tym wypowiadamy sie w taki czy inny sposob.Osobiscie stwierdzam , ze to wspaniale posmiac sie albo wzruszyc nad kawalkiem prawdziwego tekstu wyrwanego z czatu?
I do tego wszystko na rozowo:)
Zapewniam , ze moje wpisy nie sa wymyslane to fakty i nie tylko Wy ale ja dopuscilam sie w niektorych ,,przestepstwa '' ale stoje na bacznosc do kazdego wyrazu/slowa i do kazdej rozmowy ktora przeprowadzilam w swoim dwu letnim zyciu na sl :)
Wiec jesli ja sie nie boje , samej siebie ,Wy nie musicie sie bac mnie :)
Bo Allstarowka Was Kocha :)

Anonimowy pisze...

Nie wiem czy dam radę. Dziś mam zamiar się wyspać ;)

Linka pisze...

Aga chyba pomyliła księgi komentarzy:)
Ogi, tyle czasu, a tylko jeden?
W ogóle się nie starasz:)

A&A Fashion Shop pisze...

ja cos pomylilam ?
no co sie dziwisz gdybys wiedziala czym sie rozni bladynka od zaby nie pisalabys teog tylko przemilczala :PP

Linka pisze...

nie pomyliłaś, ja coś pomyliłam.
:)