środa, 15 kwietnia 2009

Ścigani

Z tak durną prośbą jeszcze nie wyskoczyłam...

Jednak, gdyby ktoś z Was, w piątkowy wieczór nie miał dostępu do internetu. Gdyby alkohol w okolicznych spożywczakach się skończył, padało, śnieżyło. Cidirom nie chciałby odtworzyć płyty z kinową nowością marki Neostrada pl.,i już zupełnie nie wiedziałbyś czym się zająć... Włącz telewizor ( sama nie wierze w to co pisze).
Jeśli jeszcze pamiętasz jak obsługuje się pilota, spróbuj wycelować w TVP2 (na pilocie prawdopodobnie mieści się pod dwójką). Sprawdź zegar, powinien wskazywać 22.35 (uwaga niedawno przestawialiśmy czas, być może jesteś o godzinę bardziej w przeszłości).
Ustaw dźwięk, kolor, popraw antenę jeśli trzeba. Odkurz ekran. Usiądź sobie wygodnie i obejrzyj totalnie szitowy program pod tytułem Hit Generator. Wysłuchaj jaki muzyczny chłam promowany jest w naszym kraju. Nie poddawaj się, wytrzymaj. Pokaż, że masz silną wolę, nie wyłączaj! Aż zagrają Ścigani...
Jeśli rockowy materiał czterech przystojniaków Wam się spodoba, koniecznie zagłosujcie używając do tego telefonu komórkowego i wydając na bzdury ciężko zarobione pieniądze.
Wesprzyj kawałek dobrej, a przede wszystkim prawdziwej muzyki. W zeszłym tygodniu, Ścigani wygrali z tak znanymi wyjadaczami jak Banda i Wanda, czy tam Wanda i Banda ( ta od Julii na balkonie..chyba)i Golden Life (dobra, dobra, dooobra). To pierwszy debiutant w historii programu, któremu udało się wygryźć jakiegoś masona polskiego shoł biznesu.

Sumując, proszę w imieniu bliskiego mi faceta o Wasze głosy, bo sobie wymyśliliśmy, że fajnie by było, gdyby był sławny, miał dużo hajsu i leciały na niego panienki hehe.

"Niby Razem" to tytuł pierwszego singla Ściganych, można posłuchać go tutaj.
Hit Generator , trzeba wejść w zakładkę hity.

(uwaga, trzeba troszkę poczekać, wolno się wczytuje)

Jeśli piosenka się spodoba, nie żałuj 3 zł na sms-a, albo poproś S. żeby wymyślił jakiś skrypt, który pozwoli Ci głosować za darmo.

Dziękuję za uwagę, mówiła Linka, bardzo systematycznie piszcząca posty blogerka.

4 komentarze:

Madelaine pisze...

Nooo, Młody się ucieszy, zawsze chce to oglądać, a mama mu nie pozwala ;-)
Zrobimy taką próbę - jeżeli wytrzymam do końca piosenki, wyślę smsa z każdej komórki. Z komórką Młodego licząc będą 4 głosy ;-)

I nie o szarych komórkach pisałam!

Tomek pisze...

Ja też wyślę jak tylko się nauczę jak to zrobić.... :((

Linka pisze...

Mad:)
Ja tylko raz to oglądałam, nie było łatwo ale dałam rade:)

Gdyby z szarych komórek dało się wysyłać sms-y, obawiam się, że TVP niewiele by zarobiła na fanach tego programu...


Tomek:)
Jeśli obejrzysz to Ci przypomną milion razy :)Buziak

Og pisze...

Limonka, ja poczekam aż będzie można zagłosować eskiem na Ciebie.
Wtedy odżałuję nawet dychę.
Plus VAT of kors.